wtorek, 15 stycznia 2013

#10 Grubiej

Moje ręce podczas pracy | My hands while working
Witajcie kochani! Dzisiaj czeka was bardzo dużo zdjęć - tyle się tego nazbierało przez ostatni tydzień. Zaczęłam też robić aniołki nieco grubsze, gdyż po wyschnięciu większość z tych poprzednich, które pokazywałam wydawała mi się zwyczajnie krucha i łamliwa i nie wyszła tak, jak tego chciałam.
Zrobiłam także aniołka na pewną specjalną okazję - moja siostra postanowiła urządzić własny pokoik swojej córeczce (lat 10), w związku z czym ja, jako dobra ciocia, obiecałam jej dać aniołka z tejże okazji. Moja córka natomiast podsunęła mi bardzo dobry pomysł, by przygotować tabliczkę z napisem "Pokój Nadusi", nad którą właśnie pracuję. Tymczasem - zapraszam do oglądania!

Hello everyone! Today I'm gonna show you quite a lot of photos - we've made so many of them during the last week. I started to make much thicker angels, mostly because the previous ones turned out to be quite fragile and were breaking easily so they weren't as good as I wanted them to be. Thus, I got rid of them.
I've also made a special angel for my niece. My sister decided to dedicate one room to be her daughter's own room. She's 10 years old girl, so she deserves a little privacy at last. That's why I made a special angel for her, as a gift. Still, my own daughter had this brilliant idea to made a plate for the door, saying "Nadia's room" as well. I'm still working on it, so you can expect to see it next time. Anyway, enjoy today's photos!





Aniołek dla Nadii | An angel for Nadia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz