piątek, 18 stycznia 2013

#11 Przyjaciel

Dzisiaj będzie tylko jedna praca. Zrobiłam ją dla mojego przyjaciela, bo bardzo chciał zobaczyć efekty mojej pracy. Co prawda jest mężczyzną, a słodkie aniołki nie są zbyt męskie, ale i tak bardzo mu się podobał. Ot, taki mały Anioł Stróż. Sama muszę przyznać, że ta praca bardzo mi się podobała, jak również mojej córce - nawet się z nią pokłóciłam o to, kto ma zatrzymać tego aniołka :) Ale nie poddałam się, w końcu obiecałam, a obietnic należy dotrzymywać!

Today there's gonna be only 1 piece of work shown. I made it especially for my friend, because he really wanted to see the results of my hard work. Angels, as they're usually cute, may seem not too manly, but he really liked it. He said it's gonna be his guardian angel from now on. I gotta admit that I love this one and so does my daughter. We've even argued about it because she really wanted it to stay, not to be given. But I didn't give in, I made a promise after all :)









Iiiiiiii odleciał :) | Aaaaaaand she flew away :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz